100205

Hej allihopa!

Jag har precis städat lite och nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket förutom att kolla på Sjunde Himlen som jag tycker om himla mycket. Tänkte hoppa in i duschen efter det och sedan börja fixa iordning mig lite.

Dagens plan är att ha en liten mini filmkväll med Ulla & Julia. Cely skulle egentligen också vara med, men hon har åkt på en sjuka.. Tråkigt! Sedan efter det så åker jag hem och har en egen Vännerkväll med mig själv! Så med andra ord blir det en lung fredag..
Första fredagen på så otroligt länge då jag inte umgås med min pojkvän, undra hur det kommer kännas ikväll...

Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

Inget Ängskolan då alltså?

2010-02-05 @ 15:43:49
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0