010219

God morgon!

Sitter just nu hemma hos min pojkvän och är pigg trots att klockan bara är halv elva strax. Kom i säng innan tolv igår, så det känns rätt skönt!
Planerna om att ta det lugnt igår gick över väldigt fort. Jag, Samah & Alexandra drack istället och hade det kul på förfesten med oss tjejer. På själva festen tyckte jag inte det var så himla roligt, så det slutade ganska tidigt. Tackar Steph som fick stå ut med mig när jag ringde igår och var jobbig... Hehe! =)

Annars så skall jag bara ta det lugnt idag och kanske hela helgen. Jag känner att jag behöver det nu innan skolan börjar. Har även tvingat min pojkvän att göra det.. haha, stackare!

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0