Just nu:

Händer en del i mitt liv, samtidigt som det inte händer någonting. Väldigt konstigt måste ni tycka, men så känner jag.
Bor hos min pojkvän just nu och där finns inget internet och därför har jag inte kunnat blogga.

Men idag är jag hemma hos mig på grund av att jag är lite sjuk så det känns gött och vara hemma. Åkte hem redan i morse och då gick jag till apoteket för att köpa lite grejer och sedan fick jag besök av min pojkvän. Sedan har jag bara velat runt här hemma och inte gjort någonting. Sjungit, duschat och hängt med Zarah. Jo, jag har prövat min nyårsklänning och den sitter perfekt. Happy!!

Sitter just nu och är dö trött. Har ätit middag med mina syskon och nu kollar vi på tv. Ikväll blir det att laga tacos och ha det mysigt. Imorgon blir det ingen skola, men verkar som att jag kommer att få sova hemma själv, så antingen får jag åka till min boyfriend eller så får han komma hit.. VILKA problem jag har!! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0