2a december 2010

December redan?! Kan ni förstå det.. För det kan knappt jag göra. Kallt som tusan är det.

Nu sitter jag i alla fall i skolan. Har gjort klart allt jag behöver göra, så jag passar på att blogga och lyssna på musik. Går till klockan två idag, så det känns rätt okej med tanke på att jag är så trött. Har varit det hela veckan och förstår inte vad det är med mig, hehe. Behöver verkligen få sova ut!! Men det har vi helger för..

Annars så har jag haft lite fullt upp. Gjort klart alla inlämningar och även handlat nya möbler till mitt rum. Har färgat håret, rensat mitt rum och slängt massa saker och även rensat garderoben. Idag får jag in mina nya möbler i mitt rum och då ska jag fylla på min nya garderob med kläder. Ska passa på att verkligen städa rummet så det verkligen blir hur fräscht som helst.. Hehe! Så idag har jag rätt mycket att göra. Ska även försöka klämma in att sola..

Jag har planerat min helg och lite av min tid framöver, så det är skönt! Nej, nu har jag en förväntansfull dag/helg att se fram emot.. Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0