Två helt underbara dagar

Både tisdag och onsdag (idag) har varit jättebra dagar. I tisdags så var skoldagen jättebra då Julia&Anida åkte iväg och köpte glass på MC och sedan satt vi ute i ungefär två timmar och njöt av solen våran håltimma. Sedan åkte jag till Kinna och mötte upp min pojkvän. Vi köpte teaterbiljetter till RED och sedan gick vi hem till honom och lagade mat. Sedan var båda så trötta så vi gick och la oss en stund och sedan åkte jag hem strax efter det.

Idag har skoldagen varit bra också. Vad fint väder vi har fått och det är hur härligt som helst! =) Åkte till min pojkvän efter skolan. Vi har bara kollat på tv/slappat och sedan har han lagat mat och sedan har vi bara hängt med varandra. Tanken var först att vi skulle ut på en långpromenad, men hade ingen lust att gå ut sedan.. Vi har nu på kvällen varit hos T&A en stund och sedan blev jag hemkörd!

Ska strax hoppa in i duschen och sedan äta mat! Jag har haft två helt underbara dagar då jag bara fått vara och haft det hur bra som helst. Riktigt glad och lycklig!!


xxx, ha det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0