Torsdag!

Det är torsdag, vilket innebär att om fyra dagar så är lovet över och skolan sätter igång. Känns inte alls lockande, men snart är det sommarlov. Tänka positivt? Ja!

Igår så åkte jag till min pojkvän rätt tidigt och vi gjorde precis ingenting förutom att sitta och glo tv, tills jag fick ett samtal om att vi skulle bowla. Så vi drog iväg ett gäng på bowling och det var jättetrevligt. Dock fick jag bowla själv på en bana den sista halvtimmen för att min pojkvän inte orkade längre... Men det funkade endå! =)
Efter bowlingen så drog vi till Tobbe och umgicks/drack bara. Så såg min onsdagskväll ut och tillslut somnade jag jämte en underbar famn.

Idag har jag och min pojkvän varit barnvakt åt hans systers döttrar. Otroligt söta och det gick hur bra som helst. Åkte hem vid fyra och nu sitter jag här. Kom ur duschen för en stund sedan och bara slappar. Har ont i kroppen och jag går väldigt konstigt... Ska spendera min dag genom att plugga, kolla tv/film och bara ta det lugnt!

Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0