Sunday!

Har inte haft tid alls för bloggen. Sedan påsklovet började i torsdags så har jag varit med min pojkvän. Vi har varit med vänner, druckit, grillat och haft det jättetrevligt! =) En väldigt bra start på lovet.

Jag åkte hem från min älskling innan och ännu en gång så tackar jag för att vi inte bor långt ifrån varandra, hehe! Mötte upp Samah och gick till affären för att köpa lite gott som jag tänkte äta ikväll. Har inte varit hemma riktigt sedan i torsdags, så det känns hur bra som helst. Har saknat både mitt rum och att få sova i min säng.
Hade planerat att städa mitt rum, men fick en överraskning när jag kom hem och rummet var redan städat. Det räddade min dag väldigt mycket!

Lagade mat för en stund sedan och har precis ätit, blev himla gott. Nu ska jag ladda upp för en mysig hemmakväll! Perfekt en sådan här söndag då det regnar ute..

Vi hörs senare. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0