Sunday

Efter att ha spenderat både lördag och söndag med min pojkvän. På lördagen så var vi på kalas och sedan hade vi myskväll. Och idag har vi varit hemma bara och sedan har vi varit hos Tobbe. Har suttit och pratat med Alexandra i flera timmar och det var behövligt!

Nu är jag hemma och det känns skönt. Samah är inte hemma på hela veckan, så det är nästan som att jag har en hel lägenhet för mig själv. Kommer nog bli ganska ensamt också, men tur att jag har min underbara familj i lägenheten bredvid! Tänkte strax hoppa in i duschen och sedan städa undan i mitt rum lite och packa inför skoldagen. Får bli någon god middag att äta ikväll, för jag är hur hungrig som helst..

Hoppas ni haft en bra helg. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0