Sov gott!

Denna dagen har gått otroligt fort och det har helgen med gjort. Lite synd, men nu är det bara att ladda upp inför en ny skolvecka. Har gjort klart allt jag behöver för dagen, har till och med städat garderobrummet och hängt upp kläder. Känns skönt, för nu kan man åtminstonde gå runt där utan att trampa på massa saker.

Är ganska uttråkad nu och är en riktigt sucker när det gäller att vara ensam. Är så himla van vid att ha folk runt omkring mig och när jag väl är ensam blir jag lätt uttråkad och vet inte vad jag ska göra. Så himla tråkigt!! Men det är helt enkelt bara att stå ut och vänja sig..

Har nog inte mycket planerat denna veckan (har jag någonsin det?.. NEJ!) Men jag tror det blir plugg, älsklingen och att bara ta det lugnt.. Som vanligt med andra ord, men jag klagar inte alls! =)

Nu ska jag umgås med familjen lite och sedan blir det tvn tills jag somnar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0