Söndag

Min lördag var jättebra! Vaknade upp med min pojkvän, åt frukost och hängde lite innan vi stack över till en vän. Vi åkte runt lite och sedan var vi vid en sjö och kollade och njöt en stund. Efter det handlade vi och sedan var det dags att ladda upp inför Barcelona - Real Madrid matchen.. Och gissa vilka som vann? Jo, självklart Barcelona!! =) Det var ett jävla liv hemma hos min pojkvän med alla människor som kollade på fotbollen och ni kan ju gissa hur glada vi allihopa blev över att Barcelona vann.

Nu sitter jag hos Adam med Zarah. De kollar på film och jag sitter vid här vid datorn. Har varit ute på promenad och gått med mp3 och det har varit jättehärligt med tanke på vädret. Träffade även min syster och hennes pojkvän en stund. Jag är glad och det är fint väder.. Tanken av att skolan börjar imorgon är lite jobbig, men det ska inte förstöra min dag.. Snart är det sommarlov och att tänka positivt är nog det enda, fast det kan vara svårt ibland!

Nu börjar jag bli rejält hungrig.. Får se om dom andra också är det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0