Scrubs

Efter att ha städat/möblerat i mitt rum så slappade jag ett tag innan Samah kom hem och jag blev genast på ett bättre humör. Fick iden att åka till Visko snabbt och kolla efter nya vita Converse skor till mig, men det fanns inte kvar i min storlek och åkte sedan vidare till Team Sportia, men där sålde dom inte ens Converse längre. Blev besviken, men så kan det vara. Vi tog sedan en promenad in till Kinna i det vackra vädret, där vi mötte våra pojkvänner. Blev att ta det lugnt och njuta av solen i en park tills vi bestämde oss för att gå hem till Samah & hennes pojkvän.
Åkte hem efter en stund och sedan har jag bara spenderat min kväll i mitt rum med Samah & Alexandra. Ett bra slut på dagen.. och lite bättre blev det nu när det är dubbelavsnitt av Scrubs! =)

xxxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0