Min underbara söndag!

Mötte upp min pojkvän och Tobbe innan för att gå och äta en sen middag, vilket inkluderade att Z&A också hängde med. Vi åt pizza och sedan kom Mauro. Vi gick och köpte cigg/glass (Nej, inte jag som röker!!) och satte oss på en park i det underbara vädret. Pratade om allt mellan himmel och jord och hade det trevligt. Blev lite kallare sedan och vi bestämde oss för att gå hem, men spelade basket ute istället! =) Efter det har vi bara varit inne och tagit det lugnt.
Hur bra dag som helst! =) Tänk vad vädret kan göra...

Nu sitter jag ifall hemma och har precis duschat och ätit. Nu ska jag föna/platta mitt hår och sedan lägga mig i sängen och kolla Tv tills jag somnar.. Hur gött som helst! Har inte sovit i min säng sedan i torsdags.. Men inget slår att få sova jämte min älskling.

xxx, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0