Fredag natt

Eftersom att min pojkvän har lämnat mig för sängen, så satte jag mig här en stund tills mitt favorit program börjar... dvs Alla älskar Raymond!

Min dag började med att åka till Göteborg med A&S. Det var trevligt och jag fick med mej en hel del kläder hem och jag är super nöjd! =) Lite påfyllning i garderoben skadar aldrig. Efter våran tripp så åkte jag hem för att duscha/packa och sedan åka till min älskling. Vi har kollat på film och spelat basket med några vänner och kom hem för en stund sedan. Dock så gick han och la sig efter en stund.. Lite tråkigt att vara ensam uppe, men ska strax gå och lägga mig själv.

Två dagar kvar och sedan är lovet över. Ska verkligen njuta av lördagen och försöka ha hur kul som helst med nära och kära. Imorgon är det även Real Madrid - Barcelona matchen som gäller.. Hur spännande som helst! =)

Vi hörs! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0