26 april

Idag mår jag mycket bättre och det känns greato. Skoldagen har varit ganska okej trots att jag varit inställd på att hata skolan, hehe. Annars så kom jag hem för ungefär en timma sedan. Har röjt undan i mitt rum lite, det behövdes verkligen och nu känns det gött att ha gjort det! Lyssnar på skön musik nu och njuter av att det är fint/ganska varmt väder ute.

Har ett prov på fredag, kan redan en del, men behöver kunna andra delen också, så i veckan blir det plugg varje dag förutom onsdag då jag skall fira min syster som fyller 19år! Annars så ska jag chilla/träffa Steph en stund, vad vi ska göra får vi se, men något roligt blir det väll. Sedan är det plugg/tv/sova som gäller!

Sooo long, xxxxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0