23e april

Sitter just nu hemma på rast och lyssnar på hög musik. Kan det bli bättre? Nej! Dock ska jag ut i det kalla/blåsiga vädret strax och gå tillbaka till skolan. Inte lockande alls! Men tre lekitoner kvar och sedan är det helg.
Jag ska vara barnvakt efter skolan och sedan ska jag duscha/packa/fixa mig innan jag åker iväg och umgås med min pojkvän hela helgen! Ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll, men det återstår och se. Imorgon blir det ifall teater och myskväll! =)

Är otroligt trött idag och för att göra det hela lite bättre så är jag förkyld också.. Behöver även beställa hem lite kläder, har ju knappt några känns det som..

Ha en fin helg, xxxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0