23.27

Denna veckan har spenderats i skolan, hemma och hos min syster & hennes pojkvän. Har inte gjort mycket förutom att bara ta det helt lugnt! Har även träffat min pojkvän två gånger, vilket har varit helt underbart! Blir ju alltid så glad när jag ser/träffar honom.

Är helt utmattad och har varit det hela dagen! Gick t.o.m hem från skolan pga det. Är riktigt trött på skolan just nu, men snart är det över och det gäller att hålla i och kämpa det sista som är kvar. Hade nationella i matte i morse, vet inte riktigt.. Men bra/dåligt gick det ifall. Känns underbart att vara hemma just nu ifall och ska strax lägga mig.

Fredag imorgon och det är mer än perfekt. Blir skola och direkt efter det barnvakt.. Sedan ska jag åka och umgås med min pojkvän hela helgen! :) Ska bli otroligt skönt och vi ska på teater på lördag, väldigt intressant och trevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0