22.55

Har haft en hur bra dag som helst! Mötte upp Steph innan och vi åkte iväg för att käka sen lunch ska jag nog kalla det. Sedan köpte vi glass och satt i parken och njöt! Pratade om allt mellan himmel och jord som vi missat under denna långa månaden som hon varit borta. Har nog ännu mer saker att prata om, men det får bli tills imorgon då jag tänkt att dra med henne ut på en lång runda! =)

Ifall, när jag kom hem innan så gick jag till affären och sedan bytte jag om till träningskläder och drog ut på en lång runda. Hur skönt som helst när man sedan var hemma och kände sig otroligt duktig! Nu sitter jag här och känner för att inte göra något alls och för den delen blev det inget plugg idag heller, så imorgon får jag sätta igång med det stenhårt. Rolig vecka att se fram emot...

Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0