21.14

Hej allihopa!

Har haft en helt underbar helg med min pojkvän och vänner. Har haft så himla kul och mysigt så det inte är sant! Sitter här just nu och har precis duschat och känner lite ångest.. Vet inte egentligen varför? Eller jo, kan bero på att det är söndag och att det är snart dags för en ny skolvecka.. Men tänka positivt och hålla ut antar jag att man får göra! Inte alls långt kvar nu! =)

Har som sagt precis duschat och kollar på film just nu.. Ska föna mitt hår och sedan blir det sängen/tvn hela kvällen tills jag somnar..  Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Zara

Det är inte alls långt kvar till skolavslutningen. Då kan du känna dig fri och slippa tänka på att du ska upp till skolan :P

2010-04-25 @ 23:28:00
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0