19e april

Denna dagen har varit bra och den är inte slut än. Skoldagen har varit rolig och efter skolan så mötte jag upp Samah. Vi gick på en liten promenad och sedan gick vi hem för att äta/packa kläder. Nu sitter jag hos Samah & Christopher och deras söta hund som de har fått. Hur söt som helst och jag som annars brukar vara rädd för hundar, trivs väldigt bra med deras. Vi har inte gjort mycket än att bara tagit det lugnt och suttit inne. Är väldigt kyligt ute idag, hur trist som helst.

Tanken var att jag skulle sitta hemma idag, men jag kände att jag behövde gå ut lite och även få träffa min pojkvän för att pussa på honom lite. Nu ska jag sitta här en stund tills det är dags för att åka hem..

Ha en fin kväll. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0