12 april

Första skoldagen efter lovet och det kändes ju mindre roligt, men jag klarade mig igenom dagen endå. Jag sitter just nu hemma och är väldigt trött. Det är hur bra väder som helst ute och det känns rätt meninglöst att sitta inne, men jag har konstigt nog ingen lust alls att sätta min fot ute, trots att jag inte har NÅGOT plugg alls. Skulle egentligen åkt till min pojkvän och umgås med vänner ute i det fina vädret, men det lockar mig inte så mycket alls. Beror nog på att jag är väldigt trött och behöver sova i några timmar för att vakna till liv igen!

Tänkte sitta i min säng en stund till och sedan städa mitt rum som ser ut som jag vet inte vad och tanken av att det ser ut så är inte rolig.. Sedan blir det att slappa och kolla på massa Everybody loves Raymond avsnitt!

Ha en fin dag och njut lite ute i solen åt mig med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0