Torsdag!

Nu är jag och Zarah hemma igen. Vi mötte ju upp Cely innan för att äta lunch. Blev att vi hamnade på Punkten tillslut, men det funkade lika bra det. Var trevligt. Sedan gick vi till Apoteket och sedan var Cely tvungen att gå tillbaka till hennes praktik.

Vi sitter just nu i köket och lyssnar på musik, vi skall flytta på våra häckar till vardagsrummet och kolla på Tv. Jag skall åka hem lite senare vid fyra.. Jag orkar inte åka hem egentligen, men jag känner att jag behöver göra det endå. Jobbigt med bussar.. BUHU! Sedan så skall jag tillbaka till Zarah ( Mitt andra hem.. ) en stund innan jag skall vara med min älskling.

Ha en fortsatt bra dag. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0