So I don't have to think about it.

Adiam Dymott spelas i hörlurarna och jag njuter. Jag satte på en film och la mig i sängen, tills jag skulle dricka och råkade spilla all dricka över min säng. Heja mig! Så som ni förstår, så gav jag upp och satte mig här.
Jag orkar inte med någonting, dock känns det jobbigt. Vet inte varför, men det är nog inget. Bara jag som är lite konstig.. För konstig ibland.

Ingen hemma förutom jag & min kära mor. Min kära far är och handlar jordgubbar och glass åt oss. Mycket gott.

Ha en bra torsdagskväll! Pussar!

 
PS. Jag har kommit fram till att jag har haft min blogg i 13 månader. Med andra ord, ett helt år.
Det är helt sjukt vad fort det har gått. Jätteroligt och gå tillbaka i arkivet och läsa gamla inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0