Måndagkväll.

Efter att ha fastnat vid att kolla på Gossip Girl hoppade jag sedan in i duschen och sedan städade jag mitt rum. Undra hur många gånger jag städar det på en månad.. Klarar inte av och ha stökigt rum längre. Jag möblerade även om soffan, lite härligt med en liten förändring.
Jag rensade ut massa grejer, förstår inte hur det alltid lyckas vara så jäkla mycket grejer i mitt rum? Känns som att det kommer nytt hela tiden. Jag har även fått massvis av gymnasiekataloger och jag har knappt kollat i någon av dom, så fick hitta en ny plats åt dom, åtminstonde tills jag kan slänga dom.

På tal om gymnasiet. Snart skall vi ju välja till gymnasiet. PANIK måste jag få säga. Jag har en linje jag vill gå och det är Hantverksprogrammet. Men jag vet inte längre, att bli polis har ju alltid varit min dröm! Det är svårt...

Nu skall jag laga mat och sedan blir det sängen och Tvn som gäller. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0