Måndagkväll.

Dagen har spenderats i Göteborg med Steph. Vi har sprungit runt och försökt hitta en present till våran tös som fyllt år. Och ja, vi hittade presenter tillslut. Vad glada vi var efter det, var en sådan lättnad! Dock skall vi inte ge bort presenterna förrens imorgon då vi har en extra grej o fixa innan det är dags att ge iväg presenterna. Men jag tror hon blir super glad! ( Haha, jag vet att Zarah läser detta ;) .. )

Vi var hemma vid sex tiden. Jag var hemma en stund, sedan åkte jag iväg och handlade med mamma. Sedan hoppade jag in i duschen rätt snabbt innan jag tog bussen till Kinna med Steph. Vi sitter just nu hos Zarah och snackar. =) Jag skall om någon timma möta upp min älskade och spendera kvällen/natten med honom.

Ha en fortsatt bra kväll! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0