Goodtimes.



Allt är egentligen så bra i mitt liv just nu, jag skall inte ens klaga egentligen. Jag är lycklig och har allt jag behöver och vill ha. Men endå är det något som tynger ner mig och jag kan inte förstå vad det är. Det är fruktansvärt jobbigt och jag vet inte vad jag skall göra. Vet inte om det är saknaden efter Zarah & Steph som jag inte fått träffa på en vecka. Ingen aning alls, känns som att man bara vill kunna försvinna härifrån för någon dag eller så. Eller bara få ha så roligt så att man kan glömma vissa saker för stunden.

Denna torsdagskvällen har gått ovanligt segt. Jag skall strax fortsätta med att plugga och lär göra det tills jag somnar. Är trött och seg.

Underbart med fredag imorgon! Och så har jag problem med om jag skall klippa mej lite kortare eller inte. HJÄLP!



Kommentarer
Postat av: Mathildaa

Nää. jag tycker att du ska ha det långa håret:)

2009-10-02 @ 08:59:25
URL: http://mathildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0