Fredagseftermiddag.

Jag lyckades läsa en stund och sedan somna. Det var skönt och få sova i några timmar tills jag kände att det var nog!

Jag har inte gjort mycket sedan dess. Duschat och ätit middag. Jag vet inte vad kvällens planer blir. Vet inte om jag skall med på Halloween festen längre eller inte. Jag vill, men endå inte. Går jag inte dit, så vill jag ju göra något annat, så får la hoppas att något annat händer också. Men som det ser ut så känns det som att dom flesta skall på denna så omtalade Halloween festen. Som ni märker i nu läget, så har jag absolut ingen aning om vad jag skall göra. Men snart måste jag nog ta och bestämma mig. Klockan tickar alldeles för fort.


Nu skall jag sätta på TheVoice och lägga mig i sängen en stund. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0