Fredagkväll!

Jag sitter hemma hos mig just nu med några vänner. Vi kollar på film och pratar. Jag är ju barnvakt samtidigt också, så min lillebror är också med. Men dom tycker om honom så mycket, så det är bra!
Vi var ute innan och träffade några och sedan gick vi hit. En ganska bra fredag faktist. Men jag skall nog strax lägga mig och sova, för dom andra skall gå ut om en stund och jag vet inte riktigt om jag orkar följa med. Är jättetrött och seg.

På tal om min älskling så saknar jag honom väldigt mycket. Skönt och få vara med andra så att man inte är helt ensam också tycker jag.. :) Alexandra, jag hoppas allt är bra med dig också!

Nej, nu skall jag vara lite social! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0