Dr Phil!

Cely var ju hos mig innan och hjälpte mig med en grej. Efter det så chillade jag en stund tills jag fick nog och åkte in till Kinna. Fick träffa min älskling en stund och nu sitter jag hos Zarah.
Vi väntar på att Dr Phil skall börja. Verkar vara bra idag, då det handlar om varför killar använder våld mot sina tjejer som de säger sig älska och även händelserna om att Rihanna hade blivit slagen av Chris Brown. Intressant tycker jag.
Eftersom att jag aldrig har förstått hur en kille kan överhuvudtaget kan få för sig att använda våld mot en kvinna? Det är bara SÅ jävla fel. Blir så arg när man bara tänker på det. Hur sjuk i huvudet får man vara egentligen?! Dock är det nog jävla svårt och släppa taget om killen.. Men jag skall inte uttrycka mig om detta på något sätt, för jag vet inte hur det är att vara i den situationen. Så vi låter det vara.

Nu har det börjat... Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0