Dessa människor..

Jag blir så fruktansvärt trött på människor som står en nära och inte ens kan respektera en. Jag förstår helt enkelt inte hur man kan vara så otroligt fittig? Jag gör verkligen inte det! Jag kan sitta och skriva en hel jävla bok om dessa människor. Ett stort jäkla ris till dig!! Fyfan för dig!! Vänta bara, en dag så kommer jag inte att finnas där för dig. Och denna gången menar jag det. Jag har blivit så sjukt sårad om och om igen. Nu är det fan nog! Skärpning!!

Annars så kom precis jag & Zarah hem från Halloween festen. Önskar dock hellre att jag hade stannat hemma och bara kollat på film som vi egentligen skulle göra. Men jag tvingade med mig Zarah för att kika förbi bara.. Men man lär sig av sina misstag right?

Nu skall vi äta och kolla på film! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0