Adiam Dymott.



När allt känns så där hopplöst och ni vet inte vad ni skall ta er till så tycker jag att ni skall lyssna på denna underbara låt. Får mig att må så bra för stunden ifall. Jag vet inte, mitt humör vände för en liten stund sedan.
Jobbigt är det, men bara att stå ut tycker jag. Jag orkar inte. Buhu. Jag behöver semester eller någonting.

Det vettiga jag gjorde innan var att städa mitt rum. Blev klar för en stund sedan. Skönt! Nu är det fräscht och fint igen. Mycket roligare att sitta där inne nu på kvällarna när det är mörkt ute och ligga i sängen och kolla på Tv.

Nej, nu klarar jag inte av att sitta vid datorn mer. Nu skall jag kolla på Ugly Betty & alla andra bra program som går ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0