24592784.

Efter en promenad i regnet med tjejerna och en god middag efteråt så mår jag faktist mycket bättre. Känns skönt!
Idag är det ju som sagt lördag, känns absolut inte som det. Men dom andra skall nog ut på klubb, jätteroligt för dom! Jag kommer ju inte in klubbar, vilket är tråkigt tycker jag. Så jag tror att det blir en hemmakväll då jag tror att min älskade också skall åka iväg. Tråkigt men så är det! Men då kanske jag får i ordning på mina frågor från praktiken. Skulle gjort det igår, men fanns ingen tid tillslut.

Mitt höstlov har ju även börjat nu också! =) Känns skönt med en veckas lov! Men sedan är det tillbaka till skolan och jag längtar med andra ord inte ett dugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0