217645385.

Jag måste börja med att skriva att veckan har gått så otroligt fort. Redan fredag imorgon! Sjukt vad tiden går!

Känner att jag har gjort något vettigt sedan jag skrev här sist. Jag har skrivit klart min låt. Och vet ni vad? Den blev faktist mycket bättre än väntat, så jag är super nöjd med den. Jag har även pluggat lite biologi. Vad det känns skönt! Jag lovade mig själv att sitta när och plugga någondag under veckan och nu är det gjort. Slipper jag ha ångest sedan.

Jag skall sätta mig framför tvn nu och vänta på att Zarah kommer. Hon bör vara här i vilken minut som helst skulle jag tro. Sedan lite senare mot kvällen möter vi upp våran vän! =)

Ni får ha en bra kväll. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0