17.51

Hemkunskapen gick så jäkla fort. Jag & Cely bakade ifall bröd och dem blev väldigt goda. Heja oss!
Vi stannade till och med kvar någon kvart eftersom att brödet inte riktigt hade varit inne tillräckligt i ugnen. Jag gillar hemkunskap, det är mucho roligt. Jag hatade det när jag gick i åttan, men med en ny lärare så går allt finfint.

Sitter just nu och håller på med en bilduppgift som skall vara inne senast fredag. Den måste det! Behöver bara fylla i den på bilden imorgon och sedan är jag klar. Härligt! Skall även skriva lite på min låt efteråt hade jag tänkt. Nu när jag inte har någon läxa egentligen, så får man passa. Men i tre veckor framöver så kommer jag inte ha några läxor alls, förutom en intervju uppgift på min praktik, men det är lugnt. Skall bli så skönt!

Nej, nu skall jag flytta på min häck och göra något annat vettigt. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0