091029

Igår efter att ha städat mitt rum och fixat mig så stack jag iväg till baby för att spendera kvällen/natten med honom! =)

Vaknade vid ungefär halv två om jag inte minns fel så har vi bara umgåtts med varandra. Sedan hade vi följe en bit och skiljdes sedan då vi skulle åt olika ställen.
Jag har varit förbi Zarah, ingen hemma där.. Men som tur va så har jag en nyckel dit! Hehe. Fick vänta där tills min pappa kom upp och hämtade upp mig!
Och nu sitter jag hemma och skall precis äta mat. Sedan skall jag läsa lite och sedan börja fixa mig. En kompis tills oss från Stockholm är här, så vi skall mötas upp senare! Jag längtar jättemycket! Har inte träffat honom på ett bra tag.

Hörs senare! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0