091026

Ännu en ny dag och idag är det måndag! Jag vill ha tillbaka den underbara helgen. Fy vad roligt jag har haft i helgen!

Idag är planerna att åka in till Göteborg med Steph och få köpt present till våran tös som fyllt år. Har inte blivit av förrens idag då vi tog tummen upp ur röven och insåg att vi måste åka idag. Eller ja, Steph insåg det och drog in mig i det hela. Efter det så tror jag att jag skall umgås med min älskade.
Annars blir det nog en lung dag. Har jag någonsin skrivit om hur mycket jag tycker om och bara sitta och inte göra någonting alls ibland? Det kan vara så härligt ibland, men kan dock bli för mycket.

Nej, nu måste jag börja och fixa mig. Latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0