091024

Hej bloggen!

Igår kväll var det ju som sagt födelsedagsfest för Zarah. Blev en väldigt lyckad kväll! Dock blev det alldeles för mycket alkohol. Jag skall tagga ner med alkoholen nu framöver. Kvällen slutade vid ett ungefär och då låg jag, Zarah och Steph stendöda. Vi somnade en stund, men sedan vaknade jag & Steph till liv och det gick absolut inte och somna om.. Usch för bakfylla.

Nu ligger vi och snackar om gårdagen och vi skall strax till affären och handla mat. Zarah är nog den enda som kommer få i sig mat. Haha!
Känns absolut inte som en lördag idag skall jag säga er, uten en otroligt seg söndag.. Men känns bra endå. Hehe!

Hörs lite senare! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0