091023

Hej bloggen!

Dagen startade med ett utvecklingssamtal med mina lärare och mamma. Allt gick super bra! Förutom min matte som jag tyvärr har jättesvårt för, men jag skall få extra hjälp så det känns rätt skönt. Det gick oförväntat bra. Jag är super glad, detta gjorde min dag och vilken start på dagen hörrni!

Jag kom hem för en stund sedan, sitter och dricker Redbull. Jag är jätteförkyld, så mamma tyckte jag skulle skippa praktiken idag. Vilket jag gjorde som ni märker. Jag skall strax sätta mig ner och kolla igenom lite frågor jag har frågat på min praktik. Sedan blir det duschen och hoppas på att förkylningen hinner lägga sig lite tills ikväll ifall. Är riktigt taggad!! =)

Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0