091021

Hej bloggen!

Jag hann tyvärr inte och blogga igår. Zarah fyllde ju som sagt 21 år igår, så det firade vi tjejerna med god mat, tårta och massa skratt. Det var en trevlig kväll! Efter att vi hade firat henne så mötte min älskade upp mig och vi gick hemåt.

Vi vaknade upp rätt tidigt i morse. Vi gjorde inte så mycket faktist. Kollade på Tv och sedan blev det en film om man skall kalla det så om Slipknot och massa mys! En bra start på dagen.
Sedan gick jag till Zarah. Vi har hämtat ut paket och ätit middag tillsammans. Vi sitter just nu hemma hos mig och natten skall spenderas här. Blir Efterlyst och sedan skall vi möta Steph.

Två dagar kvar på praktiken. Har även utvecklingssamtal på fredagmorgon. Skall bli så skönt med 1 veckas lov sedan! Och jag längtar till helgen så fruktansvärt mycket.

xxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0