091016

Hej bloggen! Fredag idag. Känns verkligen inte som det, delvis med tanke på vädret också. Tråkigt ju! Jag tillbringade natten med min älskade. Var jobbigt och ta farväl av honom innan, men det gäller ju bara för en helg. Men det är ju trots allt en helg, en lång helg kommer det säkert vara också. Fy för detta!

Just nu sitter jag hos Zarah, skall strax åka hem hade jag tänkt. Mina föräldrar åker bort idag och skall vara i Göteborg över dagen/kvällen. Skoj för dom! Vilket innebär att vi andra får vara barnvakt. Eftersom att jag inte har något annat och göra, så tänkte jag faktist erbjuda mig att vara det. Fast frågan är om jag klarar att vara helt ensam? Känns som att jag kommer att bli allt för ledsen.
Men vi får se som sagt!


Jag känner för att klä upp mig och ha hur höga klackar som helst och gå ut och dansa ett gäng! Det hade varit perfekt.. Men som jag sagt förr..
 Det är så SYND att jag inte är över 18!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0