091015

Hej bloggen!

Precis kommit till Zarah. Har varit hos min älskade pojkvän där jag spenderade natten.
Igår kväll satt jag, Zarah och CL och kollade på Sverige-Albanien. Sverige vann ju, grattis till vinsten! Dock tråkigt att de inte kom med till VM. Det är riktigt sorligt faktist. Men finns inte så mycket och göra åt det. Dom spelade fruktansvärt bra igår ifall! Dom drack lite och jag drack varm choklad. Hehe, tycker jag är duktigt. Dricker inte på vardagar, ett löfte jag har som har hållt ett bra tag nu. Otroligt duktigt enligt mig!

Zarah sover just nu, jag skall inte väcka henne förrens om 40 minuter något sådant. Så jag tänkte ta och fixa till mig lite tills dess, jag ser inte mänsklig ut. Haha, okej.. Så illa är det faktist inte. Sedan vid tolv tiden skall vi möta upp Cely och äta lunch någonstans.

Vi hörs latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0