091012

Hallå allihopa!

Idag är det måndag och jag är trött med andra ord. Lyckades inte komma hem förrens lite innan klockan skulle bli ett på natten. Jag var ute med Steph, Zarah och Alexandra. Blev en hel del snack och tiden gick så otroligt fort. Men trots det så lyckades jag komma upp vid sju i morse.

Idag var min första dag på praktiken och än så länge har det gått bra. Lite drygt ibland då man inte har så mycket och göra, men det funkar ifall. Så jag trivs, vilket är bra med tanke på att jag skall vara där för ett tag. Har ju iförsig varit där innan, men endå.. Nu är jag ifall på en ny avdelning och med yngre barn! Dom är väldigt små och söta! =)

Har lunchrast just nu och fick ta den tid jag behövde för att barnen endå skall lägga sig nu.. Åh, jag känner att jag också vill lägga mej i sängen och bara sova ut.. men det får jag göra när jag kommer hem om jag inte har något vettigt och göra.. ( haha, har jag någonsin det? ...

Hörs när jag kommer hem! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0