091011

Idag är det söndag och med andra ord så fyller min älskade Claes år idag. Grattis babe!

Igår kväll kollade jag Sverige - Danmark med Salem och Zarah. Det var trevligt, dock förlorade Sverige och det var mindre roligt. Kvällen fortsatte sedan med att sitta och glo på TV, tills min älskling kom över. Vi satt hos Zarah en stund medans hon fixade sin dator och sedan gick jag & CL hem till honom. Blev film och sedan la vi oss.

Vi vaknade vid tolv och har varit uppe sedan dess. Vi kollade på en jättebra film!! Dock minns jag inte namnet på den, men sjukt bra var den..

Kom precis hem till Zarah, skall äta och sedan åker vi nog hem.. Imorgon börjar jag min praktik, dock inte så taggad..

Ha en fortsatt bra söndag! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0