091010

Lördag idag! Är helt ensam hemma just nu, föräldrarna och min lillebror har åkt bort för dagen/natten.
Så det är ganska skönt. Jag sitter just nu och väntar på min storebror som kommer och hämtar mig, sedan skall vi åka till Zarah och kolla på Sverige - Danmark matchen. Roligt tycker jag! Fast jag är ganska seg..

Fredagskvällen var galen. Jag, Zarah & Steph hade tänkt och ta det lugnt.. men sedan fick vi för oss att dricka och vi hade så otroligt roligt. Bästa dagen på länge måste jag säga och det behövdes verkligen. Sedan kom min älskling och umgicks med oss också. En toppen kväll! Vi la oss vid ungefär sex på morgonen och det blev mycket skratt och snack innan vi gick och la oss. =) Vad jag älskar mina vänner!

Jag, Zarah och Steph gick upp vid ungefär ett. Gick bort till affären och handlade massa frukost och satte oss sedan hos Zarah och åt och snackade en massa. Vi får aldrig nog av snack.. haha.

Imorgon fyller min älskling år.. Grattis i förskott får jag la skriva här eftersom att jag lär nog inte skriva på bloggen förrens imorgon kväll.

Ha en toppen kväll! PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0