091008

Hej bloggen!

Det är ju redan torsdag idag. Känns jätteskönt. Imorgon är det sista skoldagen på tre hela veckor! Känns riktigt gött. Dagen har varit ovanligt bra för att vara en torsdag. Inte gått segt alls, utan allt har bara varit fantastiskt!

Jag slutade kvart över tre, blev nog kvar en stund pga att jag skulle lämna in en bilduppgift och Cely fixa med ett busskort. Sedan kom jag hem och åt, hoppade sedan in i duschen snabbt.
Var ju tänkt att vi skulle simma idag, jag & några vänner. Hade packat alltihopa och var på väg mot bussen då vi får ett sms om att det inte går att simma idag pga att det är vuxensim. Så då var det kört.. vara bara att vända hem igen! Så ingen simmning idag icke. Lite surt, hade ju sett fram emot detta!
Så det får bli någon annan dag. Så nu har jag hela kvällen på mig att göra något. Jag blir ifall kvar här hemma, orkar inte röra på mig alls!

Latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0