091004

Söndag idag! Tycker konstigt nog att det är lite skönt, för då är det måndag imorgon och då får jag gå till skolan. Haha, jag vet inte ens varför. Men känns som en skön grej och faktist gå i skolan denna vecka för efter denna veckan så börjar min praktik. Jag lär nog dock ändra mej under veckan, men så känner jag för tillfället!

Annars så var det lördag igår. Vi var ju och festade, hade dock mycket roligare på förfesten hos min syster än på själva festen. Hehe, fy kvällens händelser är inte alls roliga att tala om. Men som sagt, alkohol.. Skall nog hålla mej undan från det ett tag nu!

Annars så vaknade jag upp hos min syster i morse. Vi, eller rättade sagt hon sitter och röker och jag bloggar. Vi skall strax väcka Samah&Christopher och sedan skall vi till affären och handla mat. Åh, vad gott! Sedan får vi se vad vi gör, ta det lugnt ifall.

Hörs senare! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0