Tv kväll!

Precis kommit hem från min älskling. Åh vad jag älskar att vara med honom. Underbart är det! =)
Ingen var alls hemma när jag kom hem, vilket det inte har varit på hela dagen. Föräldrarna har varit i Göteborg, men de kom precis hem! Skönt faktist för då slipper det vara så tyst och dystert.

Annars så har jag haft en bra dag. Varit väldigt trött bara men kan bero på att jag kanske inte riktigt lägger mig i tid varje kväll heller. Så det måste bli ändring på det!
Ugly Betty går på Tv nu. Jag tycker om det, men jag har missat halva så känns lite meningslöst och sitta och kolla på det. Får kolla på repriset på söndag istället! Men snart börjar DH, Christine och Brothers and Sisters!! =)

Imorgon gäller skolan och sedan plugg hela dagen.. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0