Tisdag...

Nu är jag hemma igen.. Jag är inte alls glad. Det är den där känslan som säger mig att jag vill krypa ner i sängen och gråta ut allt jäkla skit jag känner att jag bär på just nu. Det är ALLDELES för mycket och det har varit så ett tag nu på sistonde. Det är fruktansvärt jobbigt. Fattar egentligen inte ens varför? Saker som händer folk runt omkring, påverkar en själv tillslut..

Jag blir samtidigt så jäkla less på folk som hela tiden skall gemföra sitt förhållande med andra och lägga sig i andras. Jag förstår inte, varför skall man göra det? Vad tjänar man på det? Man behöver inte komma upp med sina spydiga kommentarer, ta och kör upp dom någonstans där dom här hemma. Det är mitt liv och mitt förhållande, vad jag än gör så är det la mitt beslut och hur jag vill att mitt förhållande skall vara har ingen annan och göra med, förutom den andra personen som är i förhållandet.


Arg och ledsen blir man verkligen och det känns som att det aldrig slutar heller. Vad har hänt och varför har allt blivit så stort av detta? Jag har knappt ord kvar.

Jag behöver en semester så långt härifrån som det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0