Söndagkväll.

Jag lyckades somna innan och är ganska så pigg nu. Jag sitter och kollar på film, Mitt feta grekiska bröllop. Jag tycker om den filmen konstigt nog, vet inte ens varför. Bra är den ifall! =)

Denna helgen har erbjudit så mycket och så känns det som att det hänt mycket också. Jag hade ifall en toppen bra fredag! Skulle vilja spola om den dagen nästan. Förhoppningsvis blir det repris på det nästa helg! Jag längtar redan tills nästa och veckan har knappt börjat. Måndag och tisdag blir det till att plugga! På onsdag går jag halvdag, sedan är det bolldag. På torsdag går jag också halvdag och sedan blir det teater. Skön vecka faktist! =)

Det är inte så långt kvar till lovet heller. Jag tror jag dör av längtan snart.. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0