SHELTERYOURHEART.

Mitt pluggande idag har gått helt okej. Inte så där super taggad inför att plugga. Men är la inte ofta man är det heller antar jag. Inte jag ifall. Jag tog en paus i pluggandet för och gå till affären med Samah och handla in lite choklad och Energidryck. =)

Jag orkade inte sätta mig och plugga igen så här dags så jag låter det vara för kvällen. Jag har ingenting och göra. Messade nyss med min babe som är iväg och tatuerar sig! Jag vill också tatuera mig, men lär inte hända på några år så jag låter den drömmen ligga åt sidan så länge.
Jag behöver något som underhåller mig vid såna här tillfällen då jag känner för att seriöst gå och dö när jag har så tråkigt.. Haha, nej skämt o sido. Så illa är det inte, jag har ju trots allt Samah här hemma idag!! =)

Jag har även förälskat mig i en ny låt. Eller den är ifall ny för mig. Shelter your heart heter den med Faydee. Enjoy! =) Ha en toppen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0