Måndagkväll!

Nu är jag hemma igen. Blev visst lite sent, men inte allt för sent heller. Har varit hos min syster och hennes pojkvän ikväll. Min älskling och Tobbe var även med! =) Var trevligt!
Pappa hämtade upp mig och nu sitter jag här med datorn i knät och kollar Tv samtidigt som jag bloggar.

Jag har en fruktansvärt smärta i min kropp. Känns som att någon slagit mej med ett basebollträ. Sedan har jag ont i halsen och huvudet lite då och då. Fryser gör jag också... Åh, är det något mer eller? Fyfan!
Ja, med andra ord så håller jag nog på att bli sjuk och det misstänker mina föräldrar också. Men det är inte liksom rätt tillfälle känner jag eftersom att jag har prov på onsdag. Visst det går och göra om det veckan där på, men vi får se hur jag mår imorgon bitti. Kanske mår bättre då!

Har precis tagit en tablett för min huvudvärk som skriker skjut mig långsamt.. Tänkte sätta mej ner och plugga. Men det har jag ingen lust med alls så jag skall lägga mig och vila.. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0